En toen was het ineens de 25e... - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Michel Hoogenboom - WaarBenJij.nu En toen was het ineens de 25e... - Reisverslag uit Nieuw-Vossemeer, Nederland van Michel Hoogenboom - WaarBenJij.nu

En toen was het ineens de 25e...

Door: Michel Hoogenboom

Blijf op de hoogte en volg Michel

25 Februari 2010 | Nederland, Nieuw-Vossemeer

En komt m'n vertrek toch aardig dichtbij.
Je zou denken dat ik alles netjes op tijd geregeld zou hebben omdat ik eigenlijk al een half jaar naar deze dag toe leef. Maar niets is minder waar, de afgelopen weken heb ik alleen maar leuke dingen gedaan, waardoor de laatste paar dagen toch best hectisch waren.
Uiteindelijk is bijna alles nog wel gelukt, alleen de eigen website niet helemaal zoals jullie zien. Het is helaas een waarbenjij.nu geworden.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik 'm toch een beetje knijp nu. Niet alleen omdat ik toch wat zenuwachtig begin te worden, maar omdat ik ook strontverkouden ben. De laatste keer dat ik enigszins ziek vloog had ik het idee dat m'n oren zouden klappen, en heb ik er na de vlucht 5 dagen lang last van gehad.
Volgens de dokter zou het allemaal wel goed lopen dit keer. En zo niet, dan klappen m'n oren en heb ik er ook geen last meer van.
Erg bemoedigende woorden...

Anyway, om 13:05 morgenmiddag vertrekt mijn vlucht richting Nieuw-Zeeland. In totaal ben ik straks ongeveer 30 uur onderweg, met een tussenstop in Hong Kong. Om half 8 's morgens, Nieuw-Zeeland tijd (12 uur tijdsverschil), kom ik aan in Auckland en kan het avontuur beginnen!
Het hostel waarin ik de eerste dagen verblijf ligt midden in het centrum van de stad, en dus dicht bij de stapgelegenheden. Laat ik nu ook net op een zaterdag aankomen =)

Verder wil ik, voordat ik ga afsluiten, iedereen nog bedanken voor de leuke berichtjes etc. die ik heb gekregen, ik waardeer het echt enorm.
Deze pagina zal ik regelmatig proberen te updaten, dus jullie blijven op de hoogte. Wanneer iemand me wil mailen kan dat gewoon op m'n bekende e-mail adres: kdkleinduimpje@hotmail.com. Ik zal alleen niet meteen kunnen reageren.

Hier wil ik het even bij laten, het is stiekem toch best laat geworden.

Tot over (minimaal toch) een half jaar!

  • 25 Februari 2010 - 07:25

    Sander Van Peer:

    haha, je kunt wel zien dat je niet meer actief bent in de website-business. Dan maar op de gratis shit over ;-)
    Vent, een hele goede reis en houd ons op de hoogte.
    Groeten Sander

  • 25 Februari 2010 - 08:26

    Marloes Bouwense:

    Nou, joh...! Daar ga je dan! Veel plezier en ik lees je avonturen vanzelf!
    xx Marloes

  • 25 Februari 2010 - 12:01

    Mark M:

    Hey Kerel

    Goeie reis! Ik ga je verhalen bijhouden. Ben benieuwd naar de eerste avonturen ;)

    Groetjes Mark

  • 25 Februari 2010 - 15:31

    Natasja!:

    Hee broer van me!
    Hoop dat de reis voor je allemaal gemakkelijk gaat en niets tegenzit,
    Ik ga je wel ontzettend missen hoor.
    Ik hoor en lees het allemaal van je (L).

    xxx. (K)

  • 25 Februari 2010 - 16:30

    Donny H:

    Heey michel ik hoop dat de reis goed gaat en ik wil je veel plezier wensen met het avontuur en ik ga je volgen ;)

  • 25 Februari 2010 - 17:48

    Loesje:

    Hey Michel,

    Goede reis toegewenst! Geniet van al het moois wat op je pad komt!

    Liefs
    Loesje

  • 25 Februari 2010 - 19:40

    Oma En Opa Hoogenboo:

    hoy michel, je avontuur is begonnen we hopen dat het wordt wat je er van verwacht hebt we zullen je volgen en een hele goeie en avontuurlijke reis toe gewenst

  • 26 Februari 2010 - 07:22

    Jan-Willem Broumels:

    Hey Michel,

    een goede reis dan he!
    Ik zal je goed in de gaten houden via de website.
    Ben benieuwd naar de kabouters :)

    groetjes JW

  • 26 Februari 2010 - 20:04

    Mike Kuyper:

    Ha de Mies,

    je hebt gelijk kerel. Lekker op avontuur in australië en de rest van de wereld. Ik wens je heel veel plezier, en niet te veel swanlager (of hoe je het ook spelt) drinken! ;)

    Mike

  • 26 Februari 2010 - 22:50

    Trotse Pa En Ma:

    Nu is het echt,ga voor de reis van je leven,en wij reizen op deze manier met je mee.
    Groetjes

  • 27 Februari 2010 - 11:43

    Robin:

    Yo kerel,

    Maak er een onwijs mooi avontuur van! Ga je zeker volgen via deze site.

    Cheers mate!

    Robin

  • 27 Februari 2010 - 13:01

    Janette Suijkerbuijk:

    Hoi Michel,
    Leuk, dat we je enigszins kunnen volgen. Ik ben benieuwd naar je avonturen en ervaringen
    Geniet ervan!
    Groetjes Janette

  • 27 Februari 2010 - 14:46

    Carola Suijkerbuijk:

    Als het goed is ben je nu op het plek van bestemming!!
    Lekker stappen dan daar!:)
    Geniet van je vakantie en maak er iets moois van.
    groetjes vanuit Nieuw Vossemeer

  • 02 Maart 2010 - 11:42

    F Hoogenboom:

    voor degene die michel een beetje volgen het volgende bericht het gaat goed hij heeft het goed naar zijn zin maar op de een of andere manier heeft michel een tecnisch probleem betreffende het terug sturen van sms berichten
    morgen vertrekt hij uit auckland en groet iedereen die hem volgt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuw-Vossemeer

Oceanië & Azië

Recente Reisverslagen:

05 November 2010

Year of the Tiger 2

05 November 2010

Year of the Tiger

23 Juli 2010

Cultuurshock in Azië

22 Juni 2010

Stop, Fiji Time!

23 Mei 2010

Up the east coast
Michel

Actief sinds 23 Feb. 2010
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 21295

Voorgaande reizen:

04 September 2017 - 24 Oktober 2017

China

25 Februari 2010 - 26 Augustus 2010

Oceanië & Azië

Landen bezocht: